24ste VK-symposium - Van VK naar Vereniging voor Bewegings- en Sportwetenschappen

De komende editie van het symposium van de Vereniging voor Kinesiologie vindt plaats op vrijdag 6 december 2019 in Leuven. Het centrale thema voor dit jaar is "Van VK naar Vereniging voor Bewegings- en Sportwetenschappen". Het symposium vormt een ideale gelegenheid om in contact te komen met jonge en gevestigde onderzoekers in het gebied van de Bewegings- en Sportwetenschappen.

Van VK naar Vereniging voor Bewegings- en Sportwetenschappen

6 december 2019

Het programma is nu beschikbaar. Klik hier.

Gaston Beunen VK-prijs

De inzendingen van studenten dingen mee naar de prijzen voor jonge onderzoekers voor posters (Bachelor- en Masterstudenten / PhD-studenten) en mondelinge mededelingen (enkel PhD-studenten). Deze (geld)prijzen worden door de plaatselijke VK-jury uitgereikt.

Publieksprijs

Er zullen dit jaar publieksprijzen worden uitgereikt. Alle aanwezigen kunnen op het einde van het programma hun persoonlijke stem uitbrengen binnen elk van de onderscheiden categorieën: (1) mondelinge presentatie - PhD-studenten, (2) poster presentatie - PhD-studenten, (3) poster presentatie - Bachelor- en Masterstudenten.

Inschrijven

Inschrijven kan online. Klik hier voor het inschrijvingsformulier. Inschrijven kan tot en met maandag 2 december 2019.

Richtlijnen abstracts

Abstracts kunnen ingediend worden via e-mail (martine.thomis@kuleuven.be). De deadline voor het insturen van abstracts is maandag 25 november 2019. Op 29 november word je verwittigd over de mondelinge of posterpresentatievorm. Bekijk hier de richtlijnen voor het opmaken van je abstract.

Image result for faber ku leuven

Met de gewaardeerde steun van :

KU Leuven - Faculteit Bewegings- en Revalidatiewetenschappen

Gebouw De Nayer - Aula (eerste verdieping)

Tervuursevest 101

3001 Leuven

De vereniging voor kinesiologie is een samenwerking van:

Volgende symposium

Van VK naar Vereniging voor Bewegings- en Sportwetenschappen