22ste VK-symposium - DIVERSITEIT IN BEWEGING

De komende editie van het symposium van de Vereniging voor Kinesiologie vindt plaats op vrijdag 15 december 2017 in Brussel. Het centrale thema voor dit jaar is "Diversiteit in beweging". Het symposium vormt een ideale gelegenheid om in contact te komen met jonge en gevestigde onderzoekers in het gebied van de Kinesiologie.

Diversiteit in Beweging

15 december 2017

Ontdek hier het verloop van de dag en de sprekers.

Gaston Beunen VK-prijs

De inzendingen van studenten dingen mee naar de prijzen voor jonge onderzoekers voor posters (Bachelor- en Masterstudenten / PhD-studenten) en mondelinge mededelingen (enkel PhD-studenten). Deze (geld)prijzen worden door de plaatselijke VK-jury uitgereikt.

Publieksprijs

Er zullen dit jaar publieksprijzen worden uitgereikt. Alle aanwezigen kunnen op het einde van het programma hun persoonlijke stem uitbrengen binnen elk van de onderscheiden categorieën: (1) mondelinge presentatie - PhD-studenten, (2) poster presentatie - PhD-studenten, (3) poster presentatie - Bachelor- en Masterstudenten.

Schrijf je hier online in.

Inschrijven kan tot en met 6 december 2017.

Richtlijnen abstracts

De deadline voor het insturen van abstracts is 27 november 2017. Bekijk hier de richtlijnen voor het opmaken van je abstract.

VUB - Brussels Health Campus

(UZ Jette)

Gebouw A - Auditorium 1 (= plenaire gedeelte)

Gebouw R - Atrium (= catering / posters)