23ste VK-symposium - ER ZIT BEWEGING IN MOBILITEIT

De komende editie van het symposium van de Vereniging voor Kinesiologie vindt plaats op vrijdag 14 december 2018 in Antwerpen. Het centrale thema voor dit jaar is "Er zit beweging in mobiliteit". Het symposium vormt een ideale gelegenheid om in contact te komen met jonge en gevestigde onderzoekers in het gebied van de Kinesiologie.

Er zit beweging in Mobiliteit

14 december 2018

Het programma is nu beschikbaar. Klik hier.

Gaston Beunen VK-prijs

De inzendingen van studenten dingen mee naar de prijzen voor jonge onderzoekers voor posters (Bachelor- en Masterstudenten / PhD-studenten) en mondelinge mededelingen (enkel PhD-studenten). Deze (geld)prijzen worden door de plaatselijke VK-jury uitgereikt.

Publieksprijs

Er zullen dit jaar publieksprijzen worden uitgereikt. Alle aanwezigen kunnen op het einde van het programma hun persoonlijke stem uitbrengen binnen elk van de onderscheiden categorieën: (1) mondelinge presentatie - PhD-studenten, (2) poster presentatie - PhD-studenten, (3) poster presentatie - Bachelor- en Masterstudenten.

Inschrijven

Inschrijven kan online. Klik hier voor het inschrijvingsformulier. Inschrijven kan tot en met zondag 9 december 2018.

Richtlijnen abstracts

Abstracts kunnen ingediend worden via e-mail (ann.hallemans@uantwerpen.be). De deadline voor het insturen van abstracts is 23 november 2018. Bekijk hier de richtlijnen voor het opmaken van je abstract.

Met de gewaardeerde steun van :

BNP Paribas Fortis Bank

Meir 48

2000 Antwerpen

Opgelet: ingang via "Wapper"
(links op de hoek als je op de Meir voor het gebouw staat)

Bereikbaarheid:

Met de wagen:

Parkeermogelijkheden in de buurt:

• Parking Hopland, Hopland 40

• Parking Horta, Hopland 24

• Parking Inno, Hopland 45

• Parking Meir, Eiermarkt 33

• Parking Stadsschouwburg, Meistraat 4

Openbaar vervoer:

De Meir ligt in het hartje van Antwerpen en kan u bereiken per trein. De dichtstbijzijnde treinhalte is

Antwerpen Centraal (1km stappen naar de Meir). Meer info via www.nmbs.be.

De dichtstbijzijnde tramhalte is Pre-metrostation Meir. De exacte uurregelingen en informatie vindt u

via www.delijn.be.

De vereniging voor kinesiologie is een samenwerking van:

Volgende symposium

Er zit beweging in mobiliteit

Antwerpen - Vrijdag 14 december '18